Tillbehör som är lite nyttigare

Dessa produkter som jag köpte på Gymgrossisten är jag så nöjd med, alla smakerna på syrupen är helt underbara och sylten är riktigt god ! Perfekt att ha när man är lite sugen på söt men vill hålla sig ifrån rent socker. Men tycker det är viktigt att man inte överdriver konsumtionen på sådana här produkter då de innehåller en del sötningsmedel och jag tror att vi alla vet idag att det är skadligt för vår kropp på ett helt annat sätt än raffinerat socker.
 
Däremot tycker jag det är perfekt att ha på vardagar när jag vill kunna äta gott men ändå känna mig nyttig ! Syrupen går att smaksätta i smoothies, youghurt, dricka med mera och sylten är perfekt till pannkakor ! :)
 
 
 
 
 
 
#1 - - Koehler - Skönhet - Tips - Åsikter - Vardag:

Tack så mycket. Så bra! :) kram!

Svar: Vad roligt att du gillade inlägget :) Kram
Baakochmaat

#2 - - Jensvollen:

Hur perfekt som helst när man går på diet :D

Svar: Ja men visst är det, min kompis som ska tävla i body fitness nu är så glad att dessa finns :)
Baakochmaat

#3 - - Elin:

Tycker de där är såå goda om man tar lite :D

Svar: Ellerhur ? Man får inte överdriva, då blir det inte gott :)
Baakochmaat

#4 - - Erika:

Själv är jag inte mycket för sötningsmedel och känner oftast av det direkt :P

Svar: Ja jag gillar faktiskt inte det heller så mycket, men dessa smakade inte alls sådär söt och blaskigt :)
Baakochmaat

#5 - - Siri |Diabitfit|:

Hade sirapen i blåbär förut, riktigt god :)

Svar: Ja den är otroligt god :)
Baakochmaat

#6 - - NICOLE:

Superbra :D

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Hanna Karlsson:

Sötningsmedel är inte alls bra då det triggar sötsuget mer än vanligt socker och leder till att man äter mer så jag skulle inte säga att det är nyttigare än vanligt socker. Möjligtvis ur kalorisynvinkel då sötningsmedel inte innehåller några kalorier.

Svar: Håller verkligen med dig, som jag skrev så är det farligt på ett helt annat sätt än raffinerat socker. Och jag äter väldigt sällan något sötningsmedel, men då jag tycker att dessa var goda och inte hade den där extremt söta smaken tycker jag de är perfekt när jag ska iväg och hålla mina dansklasser, behöver fylla på med annat än sockrig sylt då till mina bananpannkakor :) Kram
Baakochmaat

#8 - - Lina:

Härligt med produkter som både är nyttiga och goda =)

Svar: Ja men ellerhur ? :)
Baakochmaat

#9 - - Elin:

Intressant ;)