Tacosallad

Idag ska ni få ett superenkelt tips på en fräsch och god måltid - jag pratar om tacosallad !
 
Här behövs inget recept utan ni tager det ni haver hemma och slänger ihop, det enda som är ett måste är tacofärs ! Så fräsch att slänga ihop en god sallad och snabbt går det också ! När jag är hemma om dagarna är det oftast en sallad jag äter, då tiden inte riktigt finns att stå och laga mat en hel dag. Här hemma prioriterar jag att laga egen mat till Nova på dagarna. Då är det perfekt att ha olika tillbehör till sallader hemma ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Emma:

Så gott! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Maja:

Åh vad gott det ser ut!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#3 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Gud vad gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Elin:

Gott och enkelt :D

Svar: Ja verkligen :)
Baakochmaat

#5 - - Emma:

vad gott, jag som älskar sallader :)

Svar: Ja men visst är det gott !? :)
Baakochmaat

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Supersmart ju! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#7 - - Kelly:

Så gott!

Svar: <3
Baakochmaat