Donuts

Ibland så sätter suget in och det är inte alltid man hinner att ställa sig och baka. Dessa donuts ligger alltid högst upp på min lista om jag ska köpa fikabröd. Favoriterna är dessa två och den som bara är streckad med choklad är fylld med chokladkräm inuti, så den är min favorit all times ! :)
 
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
 
#1 - - VERONICA - fashion blog:

Men ååh mummmms! :) Yummy!!

Svar: För gott, tur man inte äter dessa varje dag ;) Kram
Baakochmaat

#2 - - Anita:

Ååh, det är såå gott :D

Svar: Ja visst är det ? :)
Baakochmaat

#3 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Donuts är livsfarligt gott. Vart brukar du köpa dina? Den med chokladkräm har jag aldrig testat.

Svar: Ja det är det verkligen :) Jag köper mina på Willys, bara hittat den med chokladkräm där :) Kram
Baakochmaat

#4 - - ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

Svar: <3
Baakochmaat

#5 - - ✫ Fru Eriksson:

Sååå gottit ♡ ...

Svar: Verkligen underbart gott ! :)
Baakochmaat

#6 - - ♫♪ sandra:

mums!

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Gud vad gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - Jasmine:

Mumsigt, jag åt donuts (inte gjorda av mig själv dock) i söndags :)

Svar: Åh så gott ! Ja dessa är faktiskt köpta med, älskar just dessa donuts, annars är jag inte mycket för köpta bavkerk :)
Baakochmaat

#9 - - Elin:

Kära nån vad gott! :D

Sv; Åh tack söta du!<3 Jag blev sjukt glad utav din kommentar ska du veta!!
Jag försöker att tänka så, men just nu, den här perioden är det svårt... Kram

Svar: Ja donuts är bara för gott ! :)
Baakochmaat

#10 - - Jeanette - Livet i London:

Dom där är så goda! :)

Svar: Ja verkligen, är det något jag kan bli riktigt sugen på så är det dessa donuts :)
Baakochmaat

#11 - - Liborius:

GOTT!

Svar: <3
Baakochmaat

#12 - - Gabriella:

Tack för din fina kommentar!
Så gott!
Vilka härliga accessoarer där nedan, så fina. Själv har jag alltid varit svag för färgglada armband. Men även enkla stilrena smycken, en blandad mix helt enkelt:)
Kram

Svar: Tack fina du <3 Ja det är så snyggt med, älskar speciellt rosa armband :) Kram
Baakochmaat

#13 - - Lina:

Dunuts är ju väldigt gott, har provat att baka det en gång och det blev lyckat, annars funkar det ju lika bra att köpa. Ska till Täby Centrum på fredag och de har ju öppnat en Dunkin donuts där så jag ska nog testa att köpa med mig några därifrån.

www.diningandcooking.blogg.se

Svar: Ja jag har funderat på att baka dem med, får bli av snart :) Åh Dunkin donuts skulle jag vilja ha i Halmstad med ! :)
Baakochmaat

#14 - - Beatrice Johansson:

Åh, man blir ju inte lite sugen på munkar nu! :) Kramisar♥

Svar: Precis så det ska vara <3 Kramar
Baakochmaat

#15 - - Http://celandine.blogg.se:

Men åååh! <3 :D

Svar: <3
Baakochmaat

#16 - - Siri |Diabitfit|:

Hur gott som helst :D

Svar: <3
Baakochmaat

#17 - - Jensvollen:

Alltså är det bara jag som aldrig har smakat Donuts? haha. Kanske är dags att jag testar, det ser ju såå sjukt gott ut :D
Den med chokladkräm låter ju himmelsk!
Kramar!

Svar: Du måste bara smaka donuts och speciellt den med chokladkräm i !! Det är riktigt gott ! Jag äter det inte så ofta så när jag väl gör det njuter jag :)
Kramar
Baakochmaat

#18 - - Helen:

ser gott ut!!

Svar: <3
Baakochmaat