Frukost / Brunch

Älskar att bjuda hem mina vänner på frukost / brunch, speciellt nu när man är mammaledig och har massa tid över för mys. Det viktiga för mig för en lyckad bjudning är att duka fint men även att bjuda på saker som jag själv gjort i köket.  
 
Så här såg det ut när två av mina underbara vänner kom hem till mig på lite brunch. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - sara:

Men vad mysigt och gott! :)

#2 - - Herr Nilssons Fru :

Oh så fint o mysigt. Lunchen ser så inbjudande ut. Härligt. Jag är inte mammaledig men jag är hemma på dagarna - när kan jag komma? :) Längtar....vilken lyx!!
Kramiz

Svar: Det är bara att komma ;) hihi
Sara Tuvesson

#3 - - Fina Frun :

Så mysigt :)

#4 - - Sofia:

Tack så mycket :D
Hoppas du har haft en bra dag!

#5 - - Lisa:

Fint och mysigt!

#6 - - Elin:

Men gud vilken mysstämning! Dig vill man bara komma hem till och käka brunch :) Gott med!

Svar: Åh tack vad gullig du är ! :)
Sara Tuvesson

#7 - - Liborius:

älskar brunch:D

#8 - - JoJo:

fina bilder och massa gott! :D

sv; ja jag älskar dom, dom är jättemysiga! :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Sara Tuvesson

#9 - - Amanda-fotoblogg:

Åh va fint! :)

#10 - - Helen:

Du din vas var helt underbar, vart är den ifrån?

Svar: Tack så mycket :) Den kommer från Fynda i Falkenberg .
Sara Tuvesson

#11 - - jacquiline:

Gud va gott!!

#12 - - Moa Persson:

Jag hade ju helt klart velat vara på brunch hos dig haha :'D

Svar: Tack vad gullig du är :)
Sara Tuvesson

#13 - - Julia Müller-Sandvik:

Jag ska banne mig lära mig att baka bröd :D : D

Svar: Ja det tycker jag du ska göra, så underbart att baka bröd, rogivande på något sätt :)
Sara Tuvesson

#14 - - Julia:

Åh så nice :)

#15 - - Therese Bjärstig:

Vackert och inbjudande, porslin oh servetter är viktiga saker om du frågar mig! KRAM

Svar: Tack så mycket fina du ! Ja det tycker jag med :) Kram
Sara Tuvesson

#16 - - natalia:

Gott :D

#17 - - Maja ♥:

Guud så gott! Jag älskar frukost så det där hade jag inte tackat nej till :D

- Visst är det, så härligt med höst :)

#18 - - Anita:

Åå, mysigt :D

#19 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Men vad dina vänner är bortskämda:)

Svar: Det är de värda :)
Sara Tuvesson

#20 - - Mirjam Wallmark:

Åh så fint och gott det där såg ut! :)

Svar: Tack så mycket :)
Sara Tuvesson

#21 - - Erika:

Så mysigt :)

#22 - - ami:

Jag önskar jag kunde göra det, men mitt jobb tar allt tid /;

#23 - - ami:

Jag önskar jag kunde göra det, men mitt jobb tar allt tid /;

#24 - - Alice:

Härligt med brunch, det ser himla gott ut! ^^

Svar: Tack så mycket :)
Sara Tuvesson

#25 - - Ebba:

Amen jag döööör vad gott!

#26 - - elin stridh:

åh så gott :D

Spana gärna in mitt senaste och väldigt viktiga rosa inlägg! <3

#27 - - Kajsa-Stina:

Jag älskar frukost verkligen. Bland de bästa målen på dagen helt klart enligt mig och vad mysigt du gjort och det ser ju fantastiskt gott ut. Där skulle man varit med hehe :)

sv: Tack snälla <3 Det känns lite bättre nu iallafall så det känns skönt. Hur mår du själv idag? :)

#28 - - Caroline:

Men åh va mysigt! Så himla sällan man äter brunch men det är ju himla gott!

#29 - - Robex Lundgren:

fint

#30 - - Emma:

Så mysigt det såg ut, och gott med brunch! :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#31 - - Pauline:

å så fint och gott! :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#32 - - MADDISENJ.SE:

Gud så mysigt och gott!!

#33 - - Rebecka:

Mums vad gott och vad fint!

Ha en fin kväll ♡

Kram

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :)
Sara Tuvesson

#34 - - Maja:

Åh älskar brunch!

#35 - - Sofia:

Åh men mysigt! :D

#36 - - fashion:

Gott! :D