En lugn måndag att se fram emot

God morgon på er ! 
 
Så otroligt roligt att så många berättade vilka ni var och vad ni har för intressen med mera, alltid kul att veta mer om er som läser min blogg. Fick lite kommentarer att några vill ha lite blandat med mer personliga inlägg, så kommer försöka få upp några sådana inlägg i veckan. Kanske även tar lite inredning ifrån hemmet. :)
 
Har startat dagen idag med supergod frukost, en nyttig äppelpaj, givetvis kommer receptet upp här på bloggen. Älskar att gå upp tidigt och tillaga frukost medan Nova fortfarande sover, så mysigt.
 
Idag blir det en lugn måndag med massa mys med Nova. Kanske hinner se någon film också, perfekt väder för det. Min mamma kommer inom här på lunchen så ska vi äta och sedan ikväll ska jag kanske göra äppelsaft om jag hinner, annars får det bli imorgon. Till middag blir det Biff Stroganoff , perfekt vardagsmat.
 
Hoppas ni får en underbar dag !
 
 
 
( Jag och älsklingen på vår bröllopsdag )
 
 
 
#1 - - Ida Lindborg ♡:

åh så fin bild :D

SV: Tack så hemskt mycket hihi! :'D kram

#2 - - natalia:

Jag ska se vad jag kan fixa fram :)

#3 - - ✫ Fru Eriksson:

Så vackra ni är ♡ ...
All Lycka!

Svar: Tack fina du :) <3
Sara Tuvesson

#4 - - Sanna Preifelt:

Gud vilken fin bild :)

#5 - - Anita:

Vilken fantastisk bild!

#6 - - Jasmine:

En mycket vacker bild på er två.

Svar: Tack så mycket för ditt beröm och för dina omtänksamma ord.

Kram

#7 - - Julia:

Fin bild :)

#8 - - Rebecca:

ÅH va fin bild!

#9 - - MADDISENJ.SE:

Skönt med en lugn måndag. Vilken vacker bild!

#10 - - Susan:

Sötingar!
Jag älskar bröllopsbilder!
Efter mängder med morgontrötta år har jag äntligen börjat gilla tidig uppstigning och att äta en god frukost..inget är nånsin för sent ;-)

Kraaam

#11 - - ♫♪ sandra:

så fin bild!

- åh men bra val!

#12 - - Åsa:

Så fin bild.

Jag är rysligt dålig på att kommentera, förlåt, ska försöka bättra mig... gillar ju Din blogg å Dina recept.

Ha en fin måndag.

#13 - - Pernilla:

Så fina Ni är!
Här är dottern så trött på mammas mat att hon vill prova "Linas" ett tag. Hoppar nog på det från nästa vecka. Har ju haft matkasse innan, men inte Linas då. Men jag gör som vanlig och lägger ditt tips till en middag i veckan. Tackkkkarrr!
/P

#14 - - Kajsa-Stina:

Låter som du har en mysig dag framför dig! Och vilken fin bild på er båda :) <3

sv: Det är helt sant det. Jag var ju in och vägde mig och åt lunch. Både grejerna såg bra ut så får se hur det blir nästa vecka. Känns som jag bara åker dit för att lugna mina föräldrar och att det inte ger mig direkt nånting så känns ganska meningslöst egentligen :(

Åh vad härligt! Tänk att de finns vissa dagar som är just kanelbullensdag, kladdkakansdag, pepparkakansdag, våffeldagen osv :)

#15 - - freja:

aww, så fint foto! och älskar ditt hår :O kram!

#16 - - milina.blogg.se:

Så fin bild på er!

#17 - - Lisa:

Underbar bild!

#18 - - Emmelie:

Kul med ett privat inlägg. Hur gammal är Nova? :-) Så fina ni var på bröllopet!

#19 - - Sofia:

Låter som en perfekt måndag. Fin bild på er också. :)

#20 - - Therese Bjärstig:

Så fin bild på er! <3 Här vankas piroger till middag i dag, hundra år sedan sist så jag måste nog kika runt för lite inspiration till fyllning.... Ha en fin dag!