Välkommen torsdag

En ny dag är här och jag tänkte fortsätta i samma anda som igår, blir lite städning och sedan bak om jag hinner. Då tänkte jag testa kolakakor med marabou apelsinkrokant. Igår hann jag med precis det jag tänkt, hann till och med baka en kokostoscakaka som blev som en kladdkaksbotten, mycket gott vill jag säga :)
 
Ikväll ska vi iväg på andra kursen hjärt - och lugnräddning så blir en helkväll där och imorgon är det äntligen fredag och helg, så hela familjen kan vara hemma och mysa. :)
 
 
 
( Har så otroligt många bröllopsbilder, så tänkte dela med mig lite smått då och då ) 
 
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

De där kolakakorna låter minst sagt intressanta... Kan nog bli succé! :)

Svar: De blev helt otroligt goda, receptet kommer upp snart. Har två andra recept på kolakakor med choklad som kommer upp först :)
Sara Tuvesson

#2 - - Pauline:

å så fin bild!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#3 - - Therese Bjärstig:

Kolakakorna låter som en HIT, ser fram emot recept! Och så vacker du är <3

Svar: Tack fina du :) De blev verkligen helt underbart goda :)
Sara Tuvesson

#4 - - Emma Grann Fotografi:

Så vacker bild!!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#5 - - Julia:

fin bild! :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#6 - - Jessica Högberg:

Men så vacker!!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#7 - - Sofia:

Vilken jättefin bild på dig. :)

Ja shit, det är redan fredag imorgon. Det är galet hur fort tiden går. Nästan lite läskigt. :P

Svar: Tack fina du :) Ja men visst är det galet, tiden bara flyger iväg.
Sara Tuvesson

#8 - - ♫♪ sandra:

men alltså hur fin är inte du?!

Svar: Tack fina du vad glad jag blir :)
Sara Tuvesson

#9 - - jacquiline:

vacker!!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#10 - - sara:

Gud vilken fin bild, så vacker! :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#11 - - Elin:

Så himla fin bild på dig!! Kul att vi får se fler :) Hoppas att kursen går bra!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#12 - - Emmelie:

Vacker som en dag :-) Är det hjärt och lugnräddning för bebisar ni går på? Vad tycker ni om kursen?

Svar: Tack fina du :) Ja precis, var sista gången igår. Tycker faktiskt att den var riktigt bra, man fick mycket bra info som man inte alls tänker på :)
Sara Tuvesson

#13 - - Teaafugglas:

Supervacker!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson