Nespresso

Jag är ingen kaffedrickande människa då jag aldrig har tyckt att det är särskilt gott, men sedan vi har köpt vår nespressomaskin så tycker jag faktiskt om att ta en kaffe till frukost. Den nya smaken Vanilio ( vaniljsmak ) är helt underbar, len och god. Även deras egna chokladbitar är gott att ha till kaffet.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Linda-Mamma till Alfred:

Nespresso är inte helt fel, vi har Dolce Gusto, tycker inte den är riktigt lika god faktiskt.
Såg att du anmält dig till vårt nätverk! Kul!

#2 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så gott de ser ut :)

#3 - - Prietha:

Vaniljkaffe lät inte fel ;)

#4 - - Ama de casa:

Vi har också en Nespressomaskin. Förutom att kaffet är jättegott så är den perfekt när man har ett litet kök. Manicken tar inte så stor plats.

En annan fördel är att själva kaffet inte går att köpa här i Torrevieja. Så vi brukar ta minisemestrar till Alicante, Murcia, Granada eller andra trevliga städer och storhandla kaffe där. Jovisst, det går att köpa på nätet. Men det är inte lika kul :-)

#5 - - Therese Bjärstig:

Jag är en kaffe maj utan dess like, å är så nöjd med vår kaffemaskin som maler och brygger av hela bönor, sååå gott! Önskar dig en fin kväll <3

#6 - - Sofia:

Det är så roligt för Nespresso har precis lanserats här och så klart har de folk ute som låter en prova. De kommer fram till oss och frågar om vi hört talas om det innan... Haha

Svar: Men så sjukt :P Då hade ni kanske koll på det iaf ? :)
Sara Tuvesson

#7 - - yasmine mamma till dennis:

ja det är alltid kul o mysigt
nu ska ja sortera bilder på datorn o lägga över på hårddisken
kram

#8 - - Emmelie:

Ja den är inte dum. Min favvo är lavianto (stavning?) med skummad mjölk. Det är ingen riktig morgon utan den :-)

Svar: Ja precis, tycker överlag att nespresso är gott, om man jämför med annat kaffe :)
Sara Tuvesson

#9 - - Maria:

så tråkigt att kapslarna kostar så mycket för nespresso är verkligen gott :) vi har också en

Svar: Ja man får ta dem vid speciella tillfällen :)
Sara Tuvesson

#10 - - Clara:

Ser väldigt gott ut!

#11 - - F E L I C I A:

Vi har också en sån, kanske ska testa!
tycker inte heller om kaffe egentligen!

Svar: Tycker jag absolut att du ska göra :)
Sara Tuvesson

#12 - - Isabelle:

Själv ÄLSKAR jag kaffe haha! Extra gott när man lyxar till det! :-)

#13 - - Jessica Högberg:

Ha ha, då tycker du fortfarnde inte om kaffe;)

Svar: Nej inte vanligt kok kaffe :P Då får det allt smaka lite vaniljkaffe om jag ska gilla det ordentligt :) hihi
Sara Tuvesson

#14 - - emma:

så gott der ut :D

#15 - - Susan:

Det måste hjälpa en att vakna mjukt. Vaniljmjukt!

Kraaam

Svar: Ja verkligen perfekt :)
Sara Tuvesson

#16 - - Boel:

Mums vad gott :D

#17 - - Julia:

dricker inte heller kaffe men vaniljsmak lät gott :)

#18 - - kerstin ehrenholm:

ser så gott ut mm

#19 - - ♫♪ sandra:

ser riktigt gott ut!

#20 - - Kajsa-Stina:

Jag har heller aldrig fastnat för kaffe. Men denna skulle man kan prova sig på och se vad man tycker :) Värt ett försök!

sv: Så skönt att det är fredag nu och att en lång skön helg står för dörren. Ska du hitta på nåt skojigt i helgen? :)
Kramar

#21 - - carolines:

Åh va gott :) Hoppas du får en fin fredag! Kram!

#22 - - Mia Forsberg:

Tack detsamma! Har du några planer för helgen? :)

Mums med kaffe! Jag gillar också när det är vaniljsmak, brukar alltid ta vaniljlatte när jag går på caféer men hemma/på jobbet dricker jag vanligt kaffe med mjölk i :)

#23 - - Helen:

Jag är faktiskt inte heller en kaffedrickare :P

#24 - - Ellen:

Jag har faktiskt bara sedan ett par veckor tillbaka börjat dricka kaffe. Latte, cappuccino och liknande har jag druckit i ett par år, men nu dricker jag nästan allra helst svart kaffe. Plötsligt händer det, haha...
sv: Tack så mycket! Det är faktiskt en av otroligt få bilder där vi alla ser okej ut haha :)

Svar: Ja men ellerhur, det kommer nog snart ;)
Sara Tuvesson