Hallon och vitchokladmousse

När jag gjorde tårtorna till dopet så blev det mousse över. Jag slängde ihop en liten efterrätt på det och det blev verkligen supergott. Man ska ta vara på allt och inte slänga om man inte måste. Tycker även att efterrätten funkar att bjuda på. Dock blev det inte så snyggt då jag hastade ihop det, men med lite mer tid och tanke bakom kan det även bli riktigt snyggt ! :)
 
Receptet på moussen hittar ni här.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Liza:

Åh, vad gott det ser ut!! :)
Måste även tillägga att bakgrunden på bilderna är så himla fin, du är verkligen duktig på att få en helhet i bilderna!♥♥♥
Kram

Svar: Åh men tack vad glad jag blir, din kommentar värmer verkligen jättemycket :)
Kram <3
Sara Tuvesson

#2 - - Pauline:

å så fint, ser jätte gott ut :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#3 - - Elin:

Shit vad gott!!! :o
Sv; Tack vad roligt :)

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Hade verkligen inte tackat nej till det där nu!

#5 - - My Fredblad:

Shit vad gott! Blir det lite som en effterrätt nu på kvällen eller? :)

Svar: Det blev det då, kvällen efter dopet, verkligen perfekt :)
Sara Tuvesson

#6 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Mums vad gott! :)

#7 - - Josephine - Living in London:

Sv; Tack så mycket! Åh, det lät inte helt fel! :D Är så sugen på en ordentlig kladdkaka nu haha

#8 - - E m e l i e:

Åh vad gott :)

#9 - - Sofia:

Tack snälla!
Ha en fin kväll :)

#10 - - MADDISENJ.SE:

yummie :D

#11 - - Jessica Högberg:

Ett par bär på det där så är det ju hur vackert som helst!
Tack för tumme!

#12 - - michelle bergström:

Åh vad gott! Sv: ja visst är den fin! Vill så gärna ha den! :)

#13 - - linda:

tror du det :)?

#14 - - Kashaya:

Mums vad gott det såg ut.=)

#15 - - Gabriella:

Så gott det såg ut!
Och åh så vacker du är i din brudklänning där nedan!:)

Svar: Tack så mycket fina du :) Ja det var verkligen gott.
Sara Tuvesson

#16 - - linnea:

åh såg supergott ut!

#17 - - Lisa:

Ser riktigt gott ut!

#18 - - Emmelie:

Har aldrig testat mousse med ph.ost i förut, kan tänka mig att det bryter av bra med syran mot allt sött :-)

Svar: Ja det gör det, blir en väldigt len och god smak :)
Sara Tuvesson

#19 - - Erika:

Åh vad gott :)

sv. Jag gillade den verkligen!

#20 - - Micaela Hedin:

sv: Verkligen! Det tycker jag :)

#21 - - milina.blogg.se:

åh ser jättegott ut!

#22 - - Maria:

men vad gott :)

#23 - - Alice:

Åh, mousse är så himla gott! :D

#24 - - Fru Eriksson:

Så gottit ♡ ...

#25 - - JoJo:

åh vad gott! :D

sv; det var det också! :)
hoppas du får en fin söndag! :D

#26 - - Life of Johanna:

Smarrigt! :) Mousse är så gott!

Tack så mycket.

#27 - - Bexollila:

Tack så jätte mycket vad glad jag blir :D

#28 - - Bexollila:

Tack så jätte mycket vad glad jag blir :D

#29 - - MartinaOlsson:

sv; tusen tack! :)

#30 - - Isabelle Olsson:

Mums!! Ser smarrigt ut! :-D

#31 - - Jennisbeauty:

Men åååh så gott! :D

#32 - - Filippa M [foto & mode]:

SV: Tusen tack!

Jag dör vad gott, lägger till i min receptlista på direkten!! Kram

Svar: Åh vad roligt, hoppas du kommer tycka om det :)
Kram
Sara Tuvesson

#33 - - ♫♪ sandra:

men mums!

#34 - - Sofia:

Mm ser fantastiskt ut. :)

#35 - - Louise:

Smart att ta vara på resterna! Gott :)

#36 - - anniepiie:

Men så himla gott! :D

#37 - - Lilla Malin:

Mums, vad gott det lät!

#38 - - Julia:

det låter supergott :)

#39 - - Thea:

Åh så gott!
Gå gärna in på min blogg med bilder på allt från åsnor till vackra Paris :)
//Thea

#40 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Mums va gott de ser ut :)

#41 - - Ida - foto & häst:

men åh så gott! du lägger alltid upp så goda recept, måste testa allt haha! :'D
sv; jaa verkligen :) taack ❤

Svar: Tack fina du vad glad jag blir :)
Sara Tuvesson

#42 - - sara:

Mums vad gott! Hoppas du haft en bra helg och att du får en bra start på veckan! :)

Svar: Tack fina du, hoppas du får det med :)
Sara Tuvesson

#43 - - Sanna Preifelt:

Åh guuuud vad gott!

#44 - - Jonna:

Ser helt underbart ut!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson